خواص بادام فندق

Wiki Article



در این نوشتار، سعی ما بر آن بود که خواص بادام درختی در طب سنتی، را برای شما مطرح کنیم. هرچند با تمام مطالبی که در این مقاله کوتاه ذکر شد، باز هم خواص بسیار وجود دارد که می‌توان برای این خوراکی لذیذ مطرح کرد؛ چرا که فواید این آجیل، بسیار فراوان است.

این آجیل را باید بخشی از غذاها و دستور پخت‌های مختلف دانست، از شیرینی‌های بادامی‌گرفته تا خورشت بادام که یکی از معروف ‌ترین غذاهای استان‌های غربی کشور ما است.

همانطور هم که خودتان در بخش مواد مغذی و ویتامین‌ها مشاهده کردید، طبیعی است که این ماده با این همه خاصیت، تاثیر شگرفی در تقویت سلامت عمومی بدن داشته باشد.

روغن بادام یکی از مؤثرترین و کارآمدترین روغن‌ها برای سلامت مو است. روغن بادام تلخ مو را تغذیه و سلامت آن را بیشتر می‌کند.

خواص بادام زمینی برای چاقی صورت: زیرا به دلیل وجود چربی های سالم و اشباع نشده و همینطور مواد مغذی که در آن وجود دارد، جذب آن برای چاقی صورت خیلی راحت تر می باشد.

اگر به‌دنبال یک رژیم چاقی سریع هستید، به شما مصرف کره بادام زمینی را پیشنهاد می‌کنیم. مک دنیل می‌گوید: «خواص موجود در کره‌ی آجیل‌ها درصورتی که با مواد دیگری مانند نان سفید یا کراکر و ژله یا شکلات مصرف شوند از بین می‌رود.

ستاره » خواص شناسی » خواص دانه‌ های خوراکی » خواص بادام زمینی؛ ۱۱ خاصیت بی‌نظیر بادام زمینی برای سلامتی

دم کرده پوست بادام (پوست قهوه ‌ای رنگ) می‌تواند دردها و یا التهابات مجاری تنفسی را به شدت کاهش دهد.

این ادرار کردن مکرر می‌تواند به دفع سموم و پاکسازی بدن کمک کند.

 اهدای جنین یا انتقال جنین به معنای انتقال جنین حاصل از لقاح خارج رحمی (آزمایشگاهی) ??? ????? ????? ???? اسپرم و تخمک یک زن

اسید چرب تک زنجیره و پروتئینِ موجود در کره بادام زمینی سبب ایجاد احساس سیری می‌شود. مصرف کره بادام زمینی همراه با نان تست یا بدون آن به عنوان صبحانه، برای ناهار یا به همراه سیب به عنوان میان‌وعده می‌تواند باعث جلوگیری از پرخوری شما می‌شود.

ویتامین ‌های موجود در این خوراکی نیز به قرار زیر هستند:

همچنین فیتوسترول موجود در بادام‌ زمینی رشد سلو‌ل‌های سرطان سینه، سرطان روده بزرگ و سرطان پروستات را کند کرده و حتی احتمال بروز سرطان ریه در افراد مستعد را کاهش می‌دهد.

بهتر است قبل از استفاده کردن از این روغن روی پوست و مو، کمی آن را با دست گرم کنید تا به دمای بدن شما برسد.

Report this wiki page